עו"ד לענייני משפחה

עו"ד לענייני משפחה ממליץ לשלב טיפול כמו CBT במידה ומעורבים ילדים.

מי אנחנו

עו"ד לענייני משפחה , אייל סייג, איש מקצוע בעל וותק וניסיון רבי שנים, מנהל משרד בוטיק בחולון. עוסק בנוסף לנושאים אחרים, גם בירושה, משמורת ילדים, מזונות ל ילדים ומזונות ל אישה, ידועים בציבור, ילדים חטופים, תביעות המוגשות אחרי קביעת פסק דין חלוקת משאבים בין חברי משפחה, אימוץ, אפוטרופסות, ועוד דברים. מוטו: “גם להתגרש ניתן בדרכי שלום בהסכם, וזה נכון לטובת ילדים שהתנסות מסובכת וקשה של ריב בין הוריהם תמנע מהם (בעיקר מעמד של קונפליקט נאמנויות), ובכך יחסכו פצעים רגשיים שעשויים להיווצר באותם ילדים בעקבות הליכים משפטיים מתישים, מייגעים וארוכים.

שאלות משפחה בישראל עו"ד לענייני משפחה

מגוון פרוצדורות בין חברי משפחה רשאים להיות מוגשים הן לבתי הדין הרבניים והן לבתי משפט לסוגיות משפחה. ערכאות משפטיות אלו שונות במהות שלהן ואך לעיתים פסיקותיהן זהות. כל מקרה לגופו – משהו שיש להבין מיד כשמתחילים הוא לאיזו ערכאה משתייך התיק שלכם. מאבקים ממושכים בבית משפט, כאלה ה מלווים ביצרים ורגשות, יכולים לא אחת לגרום לדכדוך ולהוצאות כלכליות גדולות. אם אתם נמצאים במאבק משפטי,תשאלו עו"ד מנוסה לגביי סוגיות משפטיות קשות וזה בכדי למנוע התדיינויות משפטיות ארוכות ומייגעות בבתי המשפט. המון מחלוקות קשות נפתרות ביעילות ובצורה ראויה לאחר שהן מקבלות ייעוץ משפטי מעורך דין מיומן ומנוסה. יגיעו.

להתנהל ב כבוד תוך כדי קונפליקט

כאשר מגיע זמן שבו אנחנו מקבלים את ההחלטה להתגרש, מתמודדים עם משבר רציני. בגלל שהליך ההתגרשות הוא סוחט ומתיש ביותר מבחינה רגשית וכלכלית, יותר טוב שלא נתמודד איתו לבד. אם אנו רוצים לעבור את תקופת הירושה שלנו בהצלחה ובכבוד, אנו חייבים לפנות למומחה בנושא, כמו עו"ד. עורך דין מנוסה ידע לסייע לנו לשמור על האינטרסים הפרטיים והכספיים שלנו להביא לכך שהחלוקה של הרכוש וחלוקת זמני השהיה עם הילדים תהיה שוויונית ככל האפשר ועובדת לצרכי ילדינו וטובתנו אנו. עורך הדין המתעסק בדיני משפחה משמש כנציגינו  גם במסגרת של הליך גישור לירושה וגם בבית המשפט לענייני משפחה. אם אנחנו הולכים לעורך הדין נכון לנו להחליט על מישהו ש מנוסה ב תיקי ירושה ושאחוזי ההצלחה שלו טובים מאוד.

בבחירת עו"ד או מטפל אתם עומדים להתחיל במסע בו אין מקום לטעויות. אין ספק שבקיאות משפטית של העו"ד הולכת ומעמיקה עם שנות ניסיון והרי שזה בדיוק למה אתם באתם אליו מלכתחילה.

מגשר יכול לחסוך לכם הרבה זמן וכסף

עדיפות חד-משמעית לעו"ד המתמחה גם בגישור, שכן זה מעלה את ההסתברות לסיום הסכסוך לשביעות רצון הצדדים, ב יעילות ומהירות מקסימלית.  אדם שעבר הכשרה מסוימת שמרשה לו לנהל הן גישור בין בני זוג הניצבים בפני הליך ירושה, והן במשא ומתן עם אחרים תוך כדי שהוא יוזם פתרונות יצירתיים. עורכי דין כאלה הם בעלי ערך מוסף.

לסיכום

מזונות, הסכמי ירושה, משמורת על ילדים ויצירת זמני שהות בינם לבין כל אחד מהוריהם ושירותים חשובים אחרים. כאשר אתם מעוניינים בשירות אמין ודיסקרטי, אשר עונה ומתאים לצרכים והדרישות המסוימות שלכם,  אייל סייג הינו הבן אדם ש לכם. בנוסף, מטפל בכל ההליכים המוגשים לבית הדין הרבני ולבית המשפט לענייני משפחה ונותן ליווי אישי ללקוח  בכל ההליך המשפטי עד לרגע מתן פסק הדין.