מטפלת CBT
מטפלת CBT

טיפול CBT

טיפול CBT קוגניטיבי התנהגותי הינו תהליך המתמקד במחשבות שליליות, חוסר מצב רוח ודכדוך. טיפול CBT מספק יכולות משמעותיות לשבירת דרכי התנהגות החוסמים את האדם.

קראה עוד…


מה זה CBT

איך שיטת הטיפול יכול לשנות לך את כל החיים. טיפול קוגניטיבי התנהגותי זהו טיפול במחשבות שליליות, פוביות, מצבי רוח ירודים, עייפות, דיכאון, חוסר פוקוס, ופאניקה.

המשך…


מטפלת CBT – רחל

מטפלת CBT. תהליך טיפולי המתמקד בחוסר מצב רוח, פחדים, חרדה, דיכאון ועוד.. יכולות חזקות לשינוי דרך ההתנהלות, ומערכת החשיבה, המעכבים אותנו ומונעים מאתנו איזון.

המשך…


טראומה נפשית

טראומה נפשית היא חוויה קשה שהשאירה "סימן" היוצר לחץ וחרדה. בטיפול CBT ישנן אפשרויות רבות לטיפול בטראומה נפשית. אין סיבה לחיות בכאב וחרדה, הטיפול בטראומה הוא

המשך…


לחץ נפשי

לחץ נפשי הוא תוצאה מהצורה בה אנו מפרשים ומגיבים למצבי לחץ. בטיפול CBT ישנה מניפה מגוונת של כלים לטיפול בלחץ נפשי. טיפול בלחץ נפשי הוא חשוב וקריטי לאושרנו.

המשך…


טיפול בדיכאון

טיפול בדיכאון ללא תרופות הוא אפשרי וקיים! על ידי טיפול CBT ניתן להגיע לתוצאות מדהימות. הטיפול נותן כלים חזקים להתמודדות וריפוי, והשינוי הוא בשורש ההפרעה

המשך


מתח נפשי

מתח נפשי הוא דבר הנוטה להתגבר ולהשתלט על חיינו, הוא דבר נפוץ המלווה במועקה, לפעמים אנו שמים אליו לב רק כשהוא כבר חוגג בנו. חשוב לדעת שיש דרכים להילחם בו

המשך..


פוביה

פוביה היא פחד קיצוני נמשהו מוגדר, אובייקט, מקום, מצב. חרדה מוגזמת מדבר "שלא לצורך" נקראת פוביה. טיפול CBT הוא הממוקד והמצליח ביותר כיום להפרעת הפוביה.

קראה עוד…

טיפול בCBT ממוקד ויעיל

יום גיבוש – סדנת CBT – בואו נראה את הכוס המלאה