טיפול חרדה דרך מערכות מוזיקה

טיפול חרדה דרך מערכות מוזיקה וסאונד הוא דבר נפוץ. בטיפול CBT אנו הרבה פעמים משלבים את עולם היצירה התחושה והמוזיקה בעוצמות שונות. לא מעט אנשים חרדים מווליום כזה או אחר ואנו פורצי דרך בשילוב ושיתוף פעולה עם מערכות סאונד בחללים גדולים ביתיים ועוד. את הטיפול ניתן להתאים לחלל המדובר ולסוג העסק המשלב בו את מערכות ההגברה לכן ניתן באופן פרטני אך גם לסדנאות וקבוצות גדולות

טיפול חרדה דרך מערכות מוזיקה של א.א – קצת על הספק וממה בנויה ומורכבת מערכת?

טיפול חרדה דרך מערכות מוזיקה
טיפול חרדה דרך מערכות מוזיקה

מערכת ברמה טובה מורכבת מארבעה חלקים: מערבל, רמקול, מגבר ומיקרופון שהם צריכים לדאוג לאיכות השמע והצליל שלהם. ישנם סוגים רבים של מערכות הגברה המתאימות לצרכים ולעניינים שונים: אם זה נמצא באירוע פשוט עם מספר מועט של משתתפים, אז המערכת תתואם לכך שעוצמת הצליל והשמע תהיה קטנה יותר וכאשר מדובר במקומות גדולים ורבי משתתפים צריך מערכת שתהיה בעלת עוצמת שמע גדולה ועוצמתית.

 איך כיצד אנו מתאימים את מערכת?

סוד הישג ההצלחה של מערכת טובה הוא תכנון והסידור שלה על ידי אנשי המקצוע המומחים ביותר בתחום זה. אנו מעניקים לכם את הפריבילגיה להשיג הכוונה בנושא אפיון והתאמה של מערכת מקצועית ותוכלו להפיק תועלת מבקיאות שהושגה ביגע רב, ובאופן זה תקבלו מערכת ברמה מעולה ומקצועית אשר תהיו מרוצים ממנה ביותר. בנוסף שכאשר באים להתאים מערכת טובה ישנם מספר פרמטרים שהכרחי ביותר שנעודכן בכדי שאיש המקצוע שלנו ידע להעניק לכם את התשובה והמערכת הטובה ביותר. לדוגמא לאיזה תצרוכת נועדה מערכת, מי צפוי להשתמש במערכת? מה שכיחות הצריכה במערכת זו שלכם? ועוד מספר עניינים החשובים וכך יהיה אפשר להתאים את המערכת באופן המושלם ביותר.

בגלל האיכות!!!

אנחנו נותנים את הבטחתינו לכל לקוח להשיג מאיתנו מערכת מצוינת כזו שתיתן את הפתרון ההולם והמדויק לשימוש קליינט. שכן אצלנו לא תמצאו אף פעם פציינט שהוא אינו מרוצה אצלינו כי אנו נעשה הכל בשביל שהלקוח יהיה מרוצה. האיכות אצלינו כותרת בשתי מילים לשני דברים: סחורה סיוע ושרות. לסחורה שאצלינו אין מתמודד לה ואין שווה לה וילמדו על כך הקליינטים הרבים שברשותינו שהם מסופקים ומכירים טובה על טיבה ואיכותה המצוינת. ועל השרות כל מילה יתירה פשוט תבואו תנסו ותוכחו לראות את מתן השרות האיכותי והמעולה שבידי אנשי המקצוע המנוסים והרבים שלנו.

אמון וכנות הם בסיס להצלחה!

האמינות שלנו היא כזו שמוצר שלנו יעניק פתרון טוב עבור הפציינט – זה מה שאנחנו נמליץ ונכשיר בשבילו ללא שום דופי, רק רצון הפציינט בלבד ניצבת לנגד עינינו. וכמובן שאין מציאות של תשלומים אחרים.